Adevătata magie web.

Magic Web

Web Development

Ne dedicam 100% clientilor nostri deoarece succesul si bucuria lor, reprezinta succesul si bucuria noastra

Conform ultimelor statistici mai mult de 70% din trafic este generat de motoarele de care au nevoie de servicii de optimizare profesionale.

Mai exact, optimizarea SEO este un proces prin care încerci să îmbunătățești poziția site-ului tău în rezultatele motoarelor de căutare pentru anumite cuvinte sau expresii cheie. 

Motoarele de căutare nu citesc un site la fel cum îl citesc oamenii. Ele „înțeleg” despre ce e vorba pe un site, citind codul (limbajul de programare) din spatele acestuia.  În loc să bombardăm oamenii cu reclame, putem veni în întâmpinarea acestora exact atunci când au nevoie de noi. Practic, ne putem folosi de motoarele de căutare pentru a deveni compania potrivită, la locul potrivit și la momentul potrivit.    

GENERĂM CREȘTEREA TRAFICULUI ȘI POZIȚIA GOOGLE

În primul rând, îți definim publicul ţintă (clienții)  astfel încât să ştim cui ne adresăm şi ce anume trebuie să transmitem.

De asemenea identificăm principalele probleme ale publicului tău și cuvintele cheie pe care le utilizează în interogările de pe motoarele de căutare.

Optimizarea doar pentru motoarele de căutare este inutilă, deoarece tot ce vom obţine va fi o înghesuială de cuvinte cheie, care nu sună natural şi nu reuseşte să convingă publicul.

În business, nu se mai vorbeşte de noroc, decât în poveştile unde reţeta succesului este secretă. Serviciile de optimizare SEO compun o ustensilă-cheie pentru un brand prezent în online. Chiar dacă online-ul este doar o parte din activitatea ta (sau reprezintă tot dacă ai un magazin online), poate deveni metoda cea mai eficientă prin care business-ul tău capătă o vizibilitate şi mai mare, participând astfel la succes.

Pentru optimizare SEO ai nevoie de profesionişti care sunt la curent cu cele mai recente cerinţe şi care găsesc cele mai noi soluţii, ca să le răspundă exact.

1

CUVINTE CHEIE

Se aleg cuvintele cheie, studiul concurentei, optimizarea continutului paginilor web, optimizarea infrastructurii de link-uri si instalarea de tool-uri pentru monitorizare cum ar fi Google Analytics - un instrument util prin care se poate monitoriza cu usurinta audienta si traficul de pe site-ul tau. Dacă nu aveți o înțelegere completă a tuturor paginilor ajungeți pe un câmp minat SEO

2-2-2

ANALIZĂ COMPLETĂ

Toate paginile de pe site-ul tau sunt analizate pentru a afla daca site-ul este relevant pentru un subiect. Paginile website-ului trebuie să se optimizeze pentru cuvinte cheie diferite si cu cat exista mai multe pagini web ale site-ului care sunt optimizate pentru cuvinte cheie legate de o anumita tema, cu atat este mai probabil ca site-ul sa obtina topuri ridicate pentru un anumit cuvant cheie, legat de acel subiect.

Icon 3Created with Sketch.

CONȚINUT COMPLET

Conținutul este foarte important pentru Optimizarea SEO, astfel că cei de la Google recomandă un conținut de cea mai bună calitate, de asemenea este esential sa identificam elementele care blocheaza parcurgerea siteului de catre robotii motoarelor de cautare. Cu fiecare optimizare pe care o faci devii mai bun în execuție și mai aproape de Optimizarea Google.

Cum ai vrea să fie site-ul ?

Analizam cu atentie business-ul tau, dar si publicul tinta, propunand cea mai buna solutie !

ACTUALIZĂRI PERMANETE SEO:

Specialiștii SEO actualizează elementele din site şi le optimizează pe cele viitoare, astfel încât ele să corespundă cu cele mai recente schimbări în politicile Google. Apoi, elementele care aduc un plus de informaţie vor fi exploatate, ca să îşi poată atinge potenţialul maxim, din punct de vedere al motoarelor de căutare.

Vizibilitatea pe care o capătă un site, după ce este optimizat, îl face relevant şi pentru competitori, dar şi alte site-uri care au, acum, ocazia să te citeze. Astfel, site-ul are şanse din ce în ce mai mari să apară ca referinţă sau sursă de informaţie, chiar şi pentru materiale jurnalistice. Devii leader în domeniul tău de activitate.

Optimizarea SEO înseamnă mai puțină muncă, înseamnă ogranizarea ei. Un site prietenos poate să includă chiar şi sondaje sau o secţiune de review-uri despre experienţa utilizatorilor pe site. Vei putea aduna date brute şi sugestii care să îmbunătăţească activitatea site-ului sau chiar a companiei.

Un site optimizat pentru Google comunică mai strâns cu utilizatorii. Vei sparge bariera dintre produsele pe care le prezinţi şi cei care le cumpără. Site-ul va fi susţinut de materiale şi descrieri care îl vor clasa pe termen lung în zona de comunicare. Un site cu meniu, categorii şi zone susţinute SEO vor însemna subiectul discuţiei pe care potenţialii cumpărători l-au deschis, după ce au căutat pe Google.

Niciuna dintre etapele optimizării SEO nu este în plus sau temporară. Site-urile optimizate prin cuvinte-cheie, care capătă atribute unice “în ochii” motoarelor de căutare, vor rămâne optimizate pe termen lung. Un cuvânt-cheie poate creşte, iar impactul categoriilor şi paginilor din site-ul tău vor urca din ce în ce mai sus printre rezultate.

Este simplu. Tot ce trebuie să faci este să completezi formularul de contact, prin care să ne comunici cum vrei să arate site-ul iar noi îți vom calcula bugetul !